Een ode aan Kate.

Kate 1Kate 2

God, wat is ze mooi. D’r haren altijd perfect geföhnd en d’r make-up is ook niet achter gebleven. Over wie ik het heb? Kate, Kate Middleton. De vrouw van de Engelse kroonprins William, die trouwens ook zeer geliefd is onder het Engelse volk. Ik heb niet zoveel met het Engelse koningshuis, maar als het gaat om Kate, maak ik graag een uitzondering.

Op de site van Glamour vond ik een artikel over de mooiste looks van Kate. Het artikel is dan wel uit 2013 maar dat maakt geen verschil, want oh wat zijn haar outfits mooi. Prachtige jurkjes, die soms net een paar centimetertjes korter mogen, dat wel, en high heels waar ik op dit moment alleen maar van kan dromen. Haar outfits zijn vrouwelijk, sexy en heel representatief in één, en dat vind ik best een applausje waard.

Nou wordt ze natuurlijk gekleed door een stylist, waar ze nu een nieuwe van heeft. Het was de bedoeling dat ze keer korte rokken meer zou dragen maar volgens mij is dat een beetje mislukt.. Niet dat mij dat iets uitmaakt, want ze ziet er prachtig uit!

Behalve dat Kate er altijd uitziet om door een ringetje te halen vind ik haar uitstraling geweldig. Naar mijn idee is zij echt het voorbeeld van ‘the girl next door’ en ik geloof zo dat je als je bij haar over de stoep komt, je je gelijk op je gemak voelt.

Mijn volledige liefde won ze nadat ik de film over haar had gezien, een aanrader wanneer je, net als ik, voor Team Kate bent.

Bron foto’s.

2 gedachtes over “Een ode aan Kate.

Geef een reactie

