Paniek

Oh jongens, ik had net echt even een mini hartaanval. Over wel geteld 24 dagen ga ik naar het concert van Sam Smith met een vriendinnetje en ik heb er zo veel zin in!!! Maar wat het was, ik had al in mei de kaartjes gekocht en toen had ik dat mailtje in dat mailprogramma bewaard, zodat ik de kaartjes uit kon printen als het zover was. Ik gebruik nu alleen al een paar maanden een andere computer en had niet meer omgekeken naar die ander, ook ging ik er wel vanuit dat die mailtjes nog ergens op de site van TivoliVredenburg zouden staan. Nou, niet dus. Toen ik daar achter kwam brak bij mij de paniek los, ik had het mailtje namelijk ook al lang verwijdert uit mijn online mailbox want die zit om de maand vol. Ik heb een sprintje getrokken naar beneden en m’n broertje gesmeekt of ik alsjeblieft even achter de computer mocht, en wonder boven wonder mocht het gewoon (normaal kan dit een hele strijd zijn). Na 5 minuten tanden knarsen, nagel bijten en hartslag 200, mijn angst was namelijk dat het weg was op de één of andere manier, sprong ein-de-lijk het mail programma open en jawel hoor: daar was het verlossende mailtje!

Ik heb de kaartjes nu maar meteen uitgeprint en ook nog een keer opgeslagen in m’n dropbox. Mocht er nou brand uitbreken, thee vallen, de computer alsnog crashen, de kaartjes voor mijn held Sam Smith zijn in ieder geval veilig!

Trouwens een (vooral voor mij) leuke mededeling, vanaf vandaag valt mijn blog onder Blog Society! Hiermee kan ik meer publiek naar mijn blog trekken en er misschien ook een zakcentje mee verdienen, en dat is voor een arme student natuurlijk nooit verkeerd.

Hoe is jullie dag vandaag? Liefs! ❤

Geef een reactie

