Concentratie problemen

Processed with VSCOcam with t1 presetHet is eigenlijk gewoon beschamend, ik denk dat m’n concentratie in de afgelopen twee weken nog geen één keer zo slecht is geweest. Ik had voor vandaag vijf dingen op de planning staan die ik zou gaan leren, we zijn nu zeven uur verder en ik heb nog maar één van die vijf dingen gedaan. Ik ga het nooit meer redden om al die vijf dingen te doen, dus daarom heb ik maar met mezelf afgesproken er drie te doen. Maar zoals je merkt ben ik nu een blogpost aan het schrijven in plaats van te leren, dus het schiet nog niet heel erg op.

Wat er ook wel iets mee te maken kan hebben dat m’n concentratie zo slecht is, is dat ik weet dat ik het ook wel red als ik nu niet leer. Eigenlijk is dat zo’n irritant gevoel, want wat is er lekkerder dan al voortijdig klaar zijn met leren? Naja, er is vast een hoop lekkerder, maar toch.

Ik vond een foto van m’n tumblr wel toepasselijk voor vandaag, want daar heb ik namelijk wel veel tijd aanbesteed.

Geef een reactie

