Kyra Kooijman

Jan Kooijman

Terwijl ik vanmiddag nog eerlijk over mijn liefdesverdriet vertelde is dat nu helemaal over. Want jawel ik ben verliefd! Op niemand minder dan onze eigen Hollandse Jan Kooijman.

Wat is hij mooi, sexy, galant, lief, leuk, knap en grappig. Iedere keer als ik hem zie word ik opnieuw verliefd op hem, zijn charmante lach, z’n mooie haar en niet te vergeten zijn ‘oh my gosh’ sexy lichaam. Ja, met Jan wil ik wel genieten van zondag ochtend ontbijtjes met vers gebakken croissantjes door de mister himself.

Ik zie het ook helemaal voor me hoe hij op zaterdag ochtend vroeg met de jongens naar voetbal gaat en in m’n oor fluistert ‘schat, blijf nog maar even lekker liggen’. En dan op zaterdag avond, wanneer de oppas is gearriveerd, gaan we naar een chique restaurant en houdt hij de deur voor me open, neemt m’n jas aan en schuift m’n stoel aan. Dan drinken we de lekkerste wijn en eten we het beste eten. ’s Avonds ga ik bij hem achter op de fiets terug naar huis en thuis hebben we de nacht van ons leven.

Kyra Kooijman, vriendin Esmée ziet het al helemaal voor zich. Ik ook, behalve dan dat ik nooit de naam van mijn naam aanneem en lieve Jan al een vriendin heeft. En misschien nog veel erger, hij vader is van een dochter en het tweede kind onderweg is.

En ik heb zo mijn principes, dus helaas laat ik Jan Kooijman achter bij zijn vriendin en moet ik het voor de rest van mijn leven doen met mijn TV scherm Jan.

Geef een reactie

