Dat was alweer oktober.

It's ok

Het is alweer de eerste dag van november. Jeez, wat gaat de tijd ontzettend snel! Over twee maanden is het alweer 2015 en de eerste dag van 2014 herinner ik me nog alsof het gisteren was. Oktober was de eerste maand waarin ik alle dagen single was, en dat vind ik nog steeds best wel moeilijk. Ik heb werkelijk totaal geen idee of het handig is om dat hier te delen, maar ik doe het toch. Ik voel me gekwetst en alleen, maar gelukkig heb ik hele lieve vriendinnetjes die mij steunen door dik en dun.

Denk nu niet dat het slecht met me gaat, want dat gaat het zeker niet! Ik zit lekker in m’n vel, ben gelukkig gelukkig met wat ik heb en doe heel veel leuke dingen. Dus behalve dat oktober een beetje verdrietig was, was het vooral heel leuk. Ik hielp bij de maliebaan loop, ging op kamp met de pupillen van mijn atletiekvereniging, maakte (mislukte) sushi met m’n Feminsiten, schilderde het huis van vrienden en ik haalde m’n bedrijfskunde tentamen.

Ik vind dat belangrijk, om ook te blijven kijken naar de leuke dingen die er zijn in het leven wanneer het even niet gaat zoals je eigenlijk wil. Want dat zijn er zoveel, en ik probeer daar volop van te genieten. De tijd gaat immers zo snel dat het zonde is om je kostbare minuten alleen maar aan negatieve dingen te besteden.

Nu ga ik lekker de Toscaanse Bruiloft kijken met m’n favoriete Jan Kooiman. Wat doe jij vandaag?

Ik heb trouwens nog een heel mooi liedje voor jullie, past wel in het thema van vandaag:

Geef een reactie

