Gehaald.

Goeiemiddag alweer!

Het is weer eventjes geleden, oké 3 dagen, dat ik wat plaatste. Op de één of andere manier kwam ik daar gewoon niet aan toe. Ik weet eigenlijk ook helemaal niet wat ik nu aan jullie wil vertellen maar ik ben maar gewoon begonnen met schrijven. Wat ik trouwens wel graag met jullie wil delen is dat ik m’n bedrijfskunde tentamen heb: GEHAALD!!! Afgelopen woensdag had ik het tentamen en ’s middags kregen we de antwoorden, wat eigenlijk niet helemaal de bedoeling was, en toen heb ik hem met hartslag 200 nagekeken. En jawel: ik had er 35 goed waar je er 31 goed moest hebben dus de eerste 5 studiepunten zijn binnen! Nouja, als het portfolio voldoende is, maar daar gaan we maar gewoon van uit.

Ik kwam trouwens echt een super toepasselijk GIFje tegen op tumblr:

tumblr_mgoptxthoI1qb9pa3o1_500

Marketing is ook goed verlopen, alleen zijn daar de antwoorden (helaas, helaas) niet van online verschenen, dus nu is het afwachten geblazen.

Volgende week heb ik nog één tentamen, alleen heb ik echt geen kracht om daar nu al voor te gaan leren. Dus daardoor verveel ik me nu dodelijk en kijk ik jaloers naar allemaal tumblr plaatjes en quotes over liefde en denk ik: dat wil ik ook. Ja, ik ben niet aardig voor mezelf.

Geef een reactie

