High waisted broek.

Processed with VSCOcam with x1 presetHey goedemiddag!

Nog even snel een blogpostje voordat ik naar school vertrek. We hebben zo een extra lesje marketing waar we onze vragen kunnen stellen en ik vind het, ook al heb ik amper vragen, geen overbodige luxe om daar bij te zijn. Het is trouwens nog de vraag of we nog wel op school aangaan komen want vanochtend is er een ‘aanrijding met een persoon’ geweest waardoor heelhet treinverkeer ontregeld is. Maar we blijven positief, het komt vast goed!

Ik heb eigenlijk niet veel interessants meer te vertellen dus daarom vertel ik maar dat ik een nieuwe broek aan heb. Het is een zwarte high waisted skinny van de H&M en ik ben serieus waar IN LOVE. Hij zit super mooi strak, misschien zelfs iets te strak, komt tot aan m’n enkels en de hoge taille is ook perfect. Ik heb echt veel te lang gewacht met het aanschaffen van zo’n broek.  Het prijsje wat ik er voor betaald heb ik trouwens ook helemaal niets: 15 euro! Ja, je hoort het ik ben een gelukkig mens. Ik ben trouwens ook heel happy met de roze lippenstift die ik vandaag op heb, helaas zie je daar niets meer van op de foto omdat ik heb zwart wit heb gemaakt.

Wat zijn jullie wilde plannen voor vandaag?

Kusjes!

Geef een reactie

