Cup a Soup

Foto 24-10-14 13 57 01

En het is alweer middag, chips wat gaat deze dag snel. Ik werd vanochtend braaf om negen uur wakker zodat ik weer kon gaan leren maar helaas heb ik nu nog geen één boek opengeslagen. M’n bed lag zo ontzettend lekker en dat in combinatie met de ‘ik weet niet wat ik aan moet’ crisis gaat nooit goed. Dus het eindigde er mee dat ik pas om 12:10 was aangekleed en toen een sterke behoefte kreeg me op te maken en selfies te maken. Nou, die selfies zijn allemaal mislukt dus vandaar de foto van een kopje Cup a Soup, die overigens één jaar over datum is maar nog prima smaakt.

Mocht het aller leukste nichtje van de wereld vandaag niet jarig zijn had ik nog een hele middag om te leren, maar gelukkig is die wel jarig! Want eerlijk is eerlijk, ik heb echt totaal geen zin om te leren. Dus gelukkig kan ik straks afreizen naar THE BIRTHDAY GIRL en taart eten, cadeautjes geven en gezellig doen.

Oh, trouwens nog een cadeautje voor jullie! Dit Facebook filmpje wil je echt niet missen.

Wat zijn jullie plannen voor de overige uren in deze dag? Kusjes.

Geef een reactie

