Wat is liefde toch leuk.

liefde

Hey goeiemiddag trouwe lezers,

Als eerst wil ik even zeggen dat jullie geweldig zijn, want ook al heb ik volgens mij zeker een maand niets geplaatst: nog steeds lezen mensen mijn blog. En dat vind ik erg leuk!

Volgende week heb ik twee tentamens en omdat ik als doel heb mijn propedeuse in één jaar te halen ben ik hard aan de leer om er voor te zorgen dat ik deze twee tentamens haal. Maar dat is eigenlijk helemaal niet waar ik het met jullie over wil hebben, nee ik wil jullie er graag even aan herinneren dat liefde ontzettend leuk is. Ik denk dat er misschien wel niets is wat mij blijer maakt dan liefde. Liefde van familie, liefde van vriendinnen, liefde van m’n oppaskinderen, liefde van de kinderen die ik training geef en liefde tussen anderen. Vooral liefde tussen anderen maakt mij op dit moment ontzettend blij, ik vind het zo geweldig leuk om te zien hoe verliefd mensen kunnen zijn en hoe blij ze zijn wanneer de liefde dan uitpakt zoals ze hoopte, en ik hoopte.

Ik ga zeker niet in de details treden want ja, daar is het nu veel te pril voor. Maar toch was ik er zo happy door dat ik het graag met jullie wilde delen en ook wil ik jullie de boodschap meegeven dat je mee moet genieten van het geluk van anderen, wees niet jaloers (ook al willen we het natuurlijk allemaal wel), gun het die ander en wees blij voor hem of haar. Dan word jij vanzelf ook blij!

Nu stuur ik jullie heel veel liefde, je bent geweldig dat je dit leest. ❤ ❤ ❤

PS: Je bent nog geweldiger als je een relatie achterlaat, ik hoor graag wie jij bent!
PPS: Hier een liedje over liefde, ik vind het een mooi liedje.

Geef een reactie

