Droptoffee’s

Terwijl ik bezig was met mijn weekopdracht voor Facility Managment riep mijn overbuurvrouw voor de tiende keer dat ze eten wilde. Eten? Dat wil ik ook wel. Als ik één van mijn grootste liefdes moet kiezen is het denk ik echt eten, heerlijke pasta’s, lekkere chocolade (Tonny met karamel en zeezout, oh wat is dat een hemel), goddelijke broodjes met gerookte zalm: kom maar door! Het is daarom voor mijn bankrekening misschien ook niet zo goed dat er een Albert Heijn om de hoek zit, maar voor de omzet van de Albert Heijn is het zeker wel goed.

Want daar ging ik weer, met mijn zware rugzak op mijn rug, op naar de Albert Heijn. Een heerlijke roomboter croissant is later in mij verdwenen en ook droptoffee’s nam ik mee. Ik koos voor droptoffee’s omdat die ‘langer mee zouden gaan’ dan zure matten. Nou kan ik je op dit moment vertellen dat de bodem van de zak al in zicht is, maar dat is niet alleen mijn schuld. Ook al ben ik soms slecht in anderen mensen ook iets aanbieden, de rest van de klas heeft natuurlijk ook mee mogen genieten. En dan vooral de held die het programma ‘Visio’ op mijn computer heeft gezet, als je dit ooit leest (ik acht het niet waarschijnlijk), nogmaals super bedankt! Nu kan ik prachtige processchema’s maken, zijn jullie al jaloers?

Processchema’s, daar zeg ik wat. Laat ik die nog maar even afmaken, dan eet ik ondertussen als troost een droptoffee.

Geef een reactie

