Brildrager van het Jaar

Ook al was het gisteren, op dit tijdstip alweer bijna eergisteren, wil ik het toch heel graag even met jullie delen. Wat eigenlijk heel moeilijk is want wat ik gisteren heb meegemaakt zijn bijna geen woorden voor. Dat klinkt natuurlijk super cliché maar toch was het zo bijzonder dat ik het bijna niet kan beschrijven.

Gisteren was de finale van de Brildrager van het Jaar wedstrijd van Specsavers. Samen met 12 anderen heb ik gestreden voorde hoofdprijs: een reis naar New York. De finale bestond uit een catwalkshow waarvoor we een hele ‘metamorfose’ kregen. Make-up die ik normaal in de winkel laat liggen werd op m’n gezicht gesmeerd, opeens had ik de mooiste krullen van de wereld (oh, wat baal ik dat ik het niet meer heb) en laten we het over mijn kleding maar niet hebben. Oké toch wel, we kregen twee outfits: een meer casuallook en een nighttime look. De casuallook was wel echt meer mijn ding maar de nighttime look juist helemaal niet, maar dat maakt niet uit! Ik vond het heel gaaf om iets te dragen wat ik normaal zelf nooit aan zou doen en het idee dat ik liep in een broek van 250 euro en een jasje van Spijkers en Spijkers is natuurlijk ook ontzettend vet.

Eigenlijk was die hele dag gewoon super vet. We hadden een gezellige groep, maakte leuke dingen mee, kregen bijzondere dingen aan en uiteindelijk werd ik ook nog eens derde! Wat het natuurlijk nog veel leuker maakte allemaal.

Hierbij wil ik iedereen en alles nogmaals bedanken, hoe cliché (alweer) het ook klinkt: ik zal het nooit vergeten!

PS: Aan de brillen werd bar weinig aandacht besteed door Specsavers zelf, gelukkig hadden we elkaar <3.
PPS: Als je op ‘lees meer’ klikt vind je nog meer foto’s!

IMG_5286.JPG

IMG_5287.JPG

IMG_5281.JPG

IMG_5282.JPG

IMG_5262.JPG

IMG_5261.JPG

Een gedachte over “Brildrager van het Jaar

  1. Pingback: hallototziens

Geef een reactie

