Een Eastpak rugzak.

Jaren lang ben ik met een schouder tas naar school geweest, als ik nu even reken zijn het er 7 geweest in 5 jaar tijd. Best shocking al zeg ik het zelf, maar van die 7 zijn er nog 3 die ik (kan) gebruik(en) dus op zich valt het dan best mee. Mijn middelbare school tijd begon met een grijze schouder tas van Converse, een hele mooie tas maar die al snel verruild werd voor een verschrikkelijk lelijke Eastpak schoudertas omdat er helemaal niets meer over was van de Converse tas. Die Eastpak is ontzettend lelijk, ik heb er geen andere woorden voor maar één ding kan ik wel zeggen: Eastpak tassen zijn niet te slopen (maar omdat ‘ie zo lelijk is gebruik ik hem alsnog nooit).

Nu ik studeer heb ik behalve zware boeken (lees: een marketing boek van 900 bladzijdes) ook iedere dag een laptop bij me. Mijn laptop is redelijk groot, 15,6 inch mocht je dat willen weten, waardoor die best wat weegt. Nu ik dit type bedenk ik dat ik hem kan wegen: met laptop in m’n handen ben ik 2,3 kilo zwaarder, en dat vind ik best wel veel. Mijn schouder tas (en rug trouwens ook) vond dit ook best wel veel en ik merkte dat die het gewicht niet zo goed aan kon. De afgelopen week heb ik daarom maar met m’n hand onder de tas gefietst ter ondersteuning, bang dat mijn laptop ten gronde zou gaan. Maar nu heb ik de oplossing: een Eastpak rugzak!!! Ik vind het eerlijk best een beetje moeilijk, want ook al vind ik rugzakken bij andere meisjes heel erg leuk staan, zelf krijg ik er een beetje een nerdy gevoel bij. Toch heb ik hem gisteren gekocht (hij werd daarbij met zijn 60 euro meteen de duurste tas die ik ooit zelf heb gekocht) en ben ik er nu heel tevreden mee. De rugzak is zwart en is het ‘Out Of The Office’ model, een model wat officieel voor 15 inch is, maar een 15,6 inch gaat nog net!

Ik ben helemaal gelukkig (en m’n rug en m’n mooie schouder tas vast ook)!

 

 

Geef een reactie

